Ötvenöt ezer forintot is kérhetnek tőled, ha apró-cseprő ügyek miatt hívogatod a segélyhívót, de a káposztás asszonyt ez cseppet sem érdekelte.

Botrányos esemény zajlott a miskolci önkiszolgáló kasszánál, ahol az üzletvezető-helyettes merész lépésre szánta el magát, hogy megakadályozza a csalást: testével próbálta megfékezni a szabálytalankodó vásárlókat.
Képzelj el egy káposztás nőt, aki kitartóan főzte meg az ebédet, csak hogy a végén szembesüljön a keserű valósággal: a gyerekei elutasították a káposztás ételt. Frusztráltan felhívta a segélyhívót, hátha kap valamilyen hasznos tanácsot a helyzet megoldására, de valószínű, hogy nem a legmegfelelőbb forrást választotta az információgyűjtéshez. Az eset jól példázza, hogy néha a legjobb szándék is félresiklik, és a megoldás keresése nem mindig egyszerű.
A mentőszolgálatot már kereste egy tűzben tündöklő tacskó, betonozási problémák miatt aggódó lakosok, sőt, hó végén pénzügyi nehézségekkel küzdők is, de sajnos egyikük sem találta meg a megoldást. Különösen érdekes eset volt az a fiatalember, aki a tűzoltóktól várta, hogy segítsenek neki feltölteni a medencéjét. A szürreális hívások azonban ezzel még nem zárultak le; a Beol cikkében további elképesztő történeteket találunk arról, hogy miként kérnek segítséget a magyarok a legváratlanabb helyzetekben.