Ne most vásároljon online jegyet a MÁV applikációban.

A MÁV-csoport arra figyelmezteti az utasokat, hogy az Elvirában és a MÁV alkalmazásban akadozik a kártyás fizetés, ugyanakkor az automatáknál és a pénztárakban továbbra is tudnak jegyet váltani. A cég intézkedik az automatikus visszatérítésekről, melyet 48-72 órán belül végrehajt.
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV alkalmazásban és az Elvirában. A szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását. A jegykiadó automatáknál és a pénztáraknál zavartalan a jegyértékesítés - írta a MÁV csoport.
A vasúttársaság javaslata szerint, ha a közeljövőben terveznek utazást, érdemes elhalasztani az online jegyvásárlást, és inkább automatánál vagy pénztárnál beszerezni a jegyet. A vonatokon, a hibára való hivatkozással, pótdíjmentesen váltható menetjegy.
A MÁV-START foglalkozik a sikertelen jegyvásárlásokkal, és ha többszöri vásárlás történik, automatikusan intézkedik a visszatérítésről, amely az online tranzakció során megadott bankszámlára kerül.
Ha a jegy nem jelenik meg az applikációban, és a MÁV-START-tól sem érkezik e-mail értesítés a sikeres vásárlásról, akkor sajnos nem rendelkezel érvényes jeggyel. Az utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, így új jegyet kell vásárolnod. A zárolt összeg visszatérítése 48-72 órán belül megtörténik a használt bankszámlára.
Ha a helyzet nem oldódna meg, kérjük, jelezze a problémát az alábbi e-mail címen: [email protected]. A gyors és hatékony kivizsgálás érdekében az alábbi adatokat szükséges megadni: az alkalmazásban használt e-mail cím, a sikertelen vásárlás dátuma, valamint ha lehetséges, a banki tranzakció részletei.
A fizetési szolgáltató elérhetőségei: [email protected], Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.