Babócsán a koronázatlan Hoffer-király életet varázsolt a százéves traktorba, újraélesztve ezzel a múlt gépezetét.

Élete egyik legnagyobb elismerését a traktorok megalkotója, Józsi bácsi kapta, aki mesteri módon keltette életre ezeket a gépeket.
Babócsán, egy apró, de annál különlegesebb műhely falai között igazi kincsek láttak napvilágot. Bár a laikusok számára talán nem tűnnek különlegesnek, a traktorok lelkes híveinek ezek az alkotások valódi ereklyék, melyek a mezőgazdaság iránti szenvedélyt és a mesterség tudományát egyesítik.
Jancsár József, akit mindenki csak Józsi bácsiként ismer, a mesterségbeli tudásának köszönhetően már számos különleges járművet alkotott meg, köztük a híres Lanz Bulldog traktort és egy impozáns magánjáró Hoffer modellt is.
Gépkocsi, motorkerékpár és traktorok megmentője a babócsai gépszerelő
Jancsár József, közismert nevén Józsi bácsi, nemrégiben ünnepelte 87. születésnapját, és még mindig lelkesen munkálkodik a babócsai műhelyében. Habár már egy évtizede nem vállal traktorok felújítását, a napjai sosem telnek unalmasan, hiszen mindig akad valami, amit bütykölhet. Az évek során szerzett tapasztalatával és kreativitásával folyamatosan új kihívások elé néz, és a szenvedélye nem csökkent, sőt, egyre inkább érezni lehet a kezében a mesterség iránti szeretetet.
1952 végzett az iskolában, de hogy őt idézzük, mindig is osztályidegen volt, így egy középiskolába sem került be, hogy szakmát szerezhessen. Édesapja géplakatos volt, aki otthon, saját műhelyében dolgozott.
Fiatal korában már rengeteget segédkezett édesapja mellett, mindig ott sürgölődött a műhelyben, ahol a géplakatos mesterség minden titkát elsajátíthatta. Édesapja, Godina József, drávaszentesi géplakatos, jó barátja volt az a férfi, aki közbenjárása révén lehetővé tette, hogy Józsi bácsi 1956-ban, mint D4K B, UE-50, és UE-28 traktorok, valamint hozzájuk kapcsolódó munkaeszközök javítója, felszabaduljon. Akkoriban ezt a folyamatot úgy nevezték, hogy valaki igazolást kapott a szakma elsajátításáról.
Ezután Kaposváron, az akkor Vasipari Kombinátban dolgozott és édesapjának segített a műhelyben.
1957-ben Pécsre ment iskolába, ahol pedig a sofőr szakmát tanulta ki, s a babócsai fúrósoknál dolgozott 1967-ig, míg azok kivonultak.
Három műszakban végezte a munkáját, és ha akadt egy kis szabadideje, örömmel segített édesapjának. Amikor a babócsai TSZ-hez került gépszerelőként, a munka mellett mindig otthon ügyeskedett a ház körül. Autók mechanikáját bontogatta, kerítéseket épített, egészen addig, míg a drót ára az egekbe szökött. Ekkor már senkinek sem volt szüksége kerítésre.
Az első munkája egy Lanz Bulldog volt
- Le volt selejtezve, sok minden hiányzott róla. Különféle alkatrészeket gyűjtöttem össze, mint egy kincskereső. Az országot járva sofőrként sok helyről hoztam valamit, ami szükséges volt a felújításhoz. Három-négy év telt el, mire végre befejeztem, de mindig akadt valami, amire várni kellett, hol itt, hol ott - emlékezett vissza Józsi bácsi.