A Mol mostantól a Nyugati pályaudvaron is kínálja termékeit.


Tíz évvel a Fresh Corner elindulása után a MOL és a MÁV közös erőfeszítéseinek köszönhetően a Nyugati pályaudvar utasai is élvezhetik a MOL Fresh Corner prémium kínálatát. Ezen kívül, a MÁV-val együttműködve júniusban elrajtolt a bisztrókocsi-szolgáltatás a balatoni InterCity vonatokon, amely kísérleti jelleggel üzemel a nyári időszakban. Emellett a Déli pályaudvaron is megnyílt egy új kioszk, amely további kényelmet biztosít az utazók számára.

A Nyugati pályaudvaron mostantól Fresh Corner egység várja az utasokat. A Déli pályaudvari kioszk és a Kék Hullám InterCity bisztrókocsijai után ez a harmadik, utasforgalomhoz kapcsolódó helyszín, amely a töltőállomásokról ismert prémium kávé- és ételszortimentet kínálja - gyorsan, kényelmesen, a mindennapi ingázók és a távolsági utazók igényeire szabva. A szolgáltatás kibővítésével a MOL (a cég következetesen nagybetűvel írja a nevét - szerk.) célja, hogy minőségi szolgáltatásait ott kínálja, ahol az emberek valóban élik az életüket - a mindennapokban, az utazások során, a városban vagy vidéken - áll a cég közleményében.

A Nyugati pályaudvari Fresh Corner kioszk választéka meglehetősen hasonlít a töltőállomásokon elérhető prémium termékekhez. A klasszikus hot-dog mellett ínycsiklandó pizza wrapok, különféle menüajánlatok, valamint frissítő hideg üdítők és sörök is várják a látogatókat. A kínálatot a Fresh Corner ízletes kávéi egészítik ki. A kioszk minden nap kora reggeltől késő estig nyitva áll, így bármikor betérhetünk egy gyors falatra vagy egy finom italra.

"A bisztrókocsik bevezetése és a Déli pályaudvaron való megjelenés után újabb jelentős stratégiai lépést tettünk: a fejlesztés révén a vasúton utazók is élvezhetik a Fresh Corner kiváló minőségét. Meggyőződésünk, hogy ezzel a pilot projekttel új lehetőségeket teremtünk a hazai utasellátás terén" - nyilatkozta Ratatics Péter, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.

"A MÁV is elindult azon az úton, amelyet a MOL már régóta követ, és ennek következtében egy régi, jelentős állami vállalatból ügyfélközpontú, sikeres és közkedvelt szolgáltatóvá vált. Ez a célunk is. A jelenlegi együttműködésünk nem csupán szimbolizálja ezt a törekvést, hanem a Fresh Corner kiemelkedő szolgáltatásainak köszönhetően a gyakorlatban is hozzájárul ahhoz, hogy a MÁV-csoporttal való utazás ne csupán költséghatékonyabb, hanem minőségibb élményt nyújtson mindenki számára" - hangsúlyozta Hegyi Zsolt, a MÁV vezérigazgatója.

Related posts